Організація освітнього процесу в умовах карантину

Дистанційне навчання — це сукупність сучасних технологій, що забезпечують   доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ    (інформаційно-комунікаційних технологій, комп’ютер та інтернет) від тих, хто     навчає (викладачів,учителів), до тих, хто навчається (учнів, студентів). Це       навчання через інтернет, за допомогою сайту, електронної пошти тощо. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи між учнями та вчителем, надання учням можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу. У дистанційному навчанні змінюється роль вчителя (викладача). Він перетворюється на помічника, наставника, що спря­мовує учня у процесі навчання. Головне в  дистанційному навчанні — це самостійна робота, можливо важча, але здобуті знання будуть міцнішими.

Рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із застосуванням технологій дистанційного навчання під час карантину

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 16 березня 2020 року № 1/9-160 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину», Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти пропонуємо до уваги педагогів рекомендації щодо застосування технологій дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину.

 

База освітніх веб-ресурсів для організації дистанційного навчання

Пропонуємо до уваги педагогів базу освітніх веб-ресурсів для організації дистанційного навчання:

  • Онлайн-підготовка до ЗНО
  • Платформи дистанційного навчання / Віртуальні класні кімнати
  • Хмарні сховища
  • Інструменти для створення завдань до уроку
  • Віртуальні дошки, плакати, аркуші, зошити
  • Інструменти для проведення відеоконференцій, вебінарів
  • Інструменти для запису відео з екрану ПК, смартфона
  • Створення тестів та завдань із збереженням відповідей
  • Матеріали для загального розвитку
  • Матеріали для вивчення навчальних предметів